KOMPRESOR TŁOKOWY SPRĘŻARKA WALTER GK530-3.0 200L 400V
- Pojemność zbiornika - 200 Litrów
- Obroty sprężarki - 1040 obr/min
- Ilość tłoków - 3
- Ilość stopni sprężania - 1
- Wydajność na ssaniu- 530 l/min
- Wydajność na wydmuchu - 440 l/min
- Ciśnienie maksymalne - 10 Bar
- Moc silnika - 3,0 kW
- Napięcie - 400 V
- Waga: 145 kg
- Długość - 1460 mm
- Szerokość - 640 mm
- Wysokość - 1150 mm
Model - GK 530 - 3,0 / 200
Kompresor tłokowy WALTER GK 530-3,0/200 to żeliwna sprężarka tłokowa na zbiorniku poziomym. Trzy tłokowa sprężarka smarowana olejem o jednym stopniu sprężania osadzona na 200 litrowym zbiorniku.
Specyfikacja Techniczna:
- Pojemność zbiornika - 200 Litrów
- Obroty sprężarki - 1040 obr/min
- Ilość tłoków - 3
- Ilość stopni sprężania - 1
- Wydajność na ssaniu- 530 l/min
- Wydajność na wydmuchu - 440 l/min
- Ciśnienie maksymalne - 10 Bar
- Moc silnika - 3,0 kW
- Napięcie - 400 V
- Waga: 145 kg
- Długość - 1460 mm
- Szerokość - 640 mm
- Wysokość - 1150 mm
Sprężarki WALTER KOMPRESSORTECHNIK z pośród innych sprężarek tłokowych wyróżniają się niskimi kosztami eksploatacji zarówno w zakresie energetycznym, czy bieżącej obsłudze serwisowej jak i naprawy głównej. Stosunek żywotności oraz wydajności efektywnej do mocy jest najlepszy z osiąganych.
Żeliwna, wolno obrotowa z olejowym smarowaniem pompa sprężarkowa / sprężarka, główka / wraz z silnikiem elektrycznym zabudowana jest na poziomym, certyfikowanym do UDT, ciśnieniowym zbiorniku buforowym. Wolne obroty na wale pompy uzyskano dzięki pasowemu przeniesieniu napędu.
Sprężarka wyposażona jest w automatyczny sterownik pracy (presostat) oraz również certyfikowany do UDT zawór bezpieczeństwa. Pompa sprężarkowa zalana jest specjalnym olejem do kompresorów tłokowych i gotowa jest od razu do użycia. Na wyjściu sprężonego powietrza zabudowany jest reduktor ciśnienia uzbrojony w szybkozłacze umożliwiające sprawne i szybkie przyłączanie odbiorników sprężonego powietrza. Na wyposażeniu są też dwa manometry wskazujące aktualne ciśnienie w zbiorniku buforowym i na wyjściu po redukcji. Na spodzie zbiornika wmontowany jest manualny zawór spustu kondensatu, a wirujące elementy napędu pasowego osłonięte są specjalną osłoną / kratownicą. Silnik elektryczny zabezpieczony jest specjalnym zabezpieczeniem przed przeciążeniem.