KOMPRESOR TŁOKOWY SPRĘŻARKA WALTER GK880-5,5 270L
- Pojemność zbiornika - 270 Litrów
- Obroty sprężarki - 1040 obr/min
- Ilość tłoków - 3
- Ilość stopni sprężania - 1
- Wydajność na ssaniu- 880 l/min (52,8 m3/h)
- Wydajność na wydmuchu - 740 l/min (44,4m3/h)
- Ciśnienie maksymalne - 10 Bar
- Moc silnika - 5,5 kW
- Napięcie - 400v
- Waga: 206 kg
- Długość - 1650 mm
- Szerokość - 510 mm
- Wysokość - 1150 mm
Model - GK 880 - 5,5 / 270
Kompresor tłokowy WALTER GK 880-5,5/270 to żeliwna sprężarka tłokowa na zbiorniku poziomym. Trzy tłokowa sprężarka tłokowa smarowana olejem o jednym stopniu sprężania osadzona na 270 litrowym zbiorniku.
Specyfikacja Techniczna:
- Pojemność zbiornika - 270 Litrów
- Obroty sprężarki - 1040 obr/min
- Ilość tłoków - 3
- Ilość stopni sprężania - 1
- Wydajność na ssaniu- 880 l/min (52,8 m3/h)
- Wydajność na wydmuchu - 740 l/min (44,4m3/h)
- Ciśnienie maksymalne - 10 Bar
- Moc silnika - 5,5 kW
- Napięcie - 400v
- Waga: 206 kg
- Długość - 1650 mm
- Szerokość - 510 mm
- Wysokość - 1150 mm
Sprężarki WALTER KOMPRESSORTECHNIK z pośród innych sprężarek tłokowych wyróżniają się niskimi kosztami eksploatacji zarówno w zakresie energetycznym, czy bieżącej obsłudze serwisowej jak i naprawy głównej. Stosunek żywotności oraz wydajności efektywnej do mocy jest najlepszy z osiąganych.
Żeliwna, wolno obrotowa, olejowa smarowaniem pompa sprężarkowa / sprężarka, główka / wraz z silnikiem elektrycznym zabudowana jest na poziomym, certyfikowanym do UDT, ciśnieniowym zbiorniku. Wolne obroty na wale pompy uzyskano dzięki pasowemu przeniesieniu napędu.
Sprężarka wyposażona jest w automatyczny sterownik pracy (presostat) oraz również certyfikowany do UDT zawór bezpieczeństwa. Pompa sprężarkowa zalana jest specjalnym olejem do sprężarek tłokowych i gotowa jest od razu do użycia. Na wyjściu sprężonego powietrza zabudowany jest reduktor ciśnienia uzbrojony w szybkozłacze umożliwiające sprawne i szybkie przyłączanie odbiorników sprężonego powietrza. Na wyposażeniu są też dwa manometry wskazujące aktualne ciśnienie w zbiorniku i na wyjściu po redukcji. Na spodzie zbiornika wmontowany jest manualny zawór spustu kondensatu, a wirujące elementy napędu pasowego osłonięte są specjalną osłoną / kratownicą. Silnik elektryczny zabezpieczony jest specjalnym zabezpieczeniem przed przeciążeniem.